متن استاتیک شماره 20 موجود نیست

مهندس امین پورحسن

 

خلاصه سوابق :

استخدام قراردادی در اولینISP  خصوصی استان در استانداری سیستان و بلوچستان (تفتان نت) :  1380

استخدام پیمانی از طریق  آزمون استخدام در دانشگاه علوم پزشکی  : 1381/05/29

 اولین کارشناس IT دانشگاه : سال 87

استخدام رسمی : 1388/03/16

مسئول هماهنگی امور پشتیبانی دانشگاه - سال 88

  1. مسئول هماهنگی امور پردیس دانشگاه -  از سال 88  تا سال 89

مشاور امور IT معاون محترم تحقیقات وقت دانشگاه : سال 89

کارشناس امنیت اطلاعات : سال 95

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه: 1395/03/16 لغیت 1399/04/07

معاون مرکز رشد فناوری سلامت : 1399/12/05

 عضو کارگروه تخصصی توسعه ی آموزش و فناوریهای نوین یادگیری در دانشگاه

 

 

 

«  مشروح سوابق  »

  • 1399/05/27 - 10:13
  • - تعداد بازدید: 521
  • - تعداد بازدیدکنندگان: 64
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی

سومین ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی

دانشگاه صنعتی امیرکبیر ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی را برگزار می کند. مهلت ارسال طرح تا ۱۵ شهریور می باشد.

سومین رویداد ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود که متقاضیان می‌توانند طرح‌های خود را تا ۱۵ شهریورماه به این ایده‌بازار ارسال کنند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سومین ایده‌بازار فرآورده های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی توسط دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی ایران و مجموعه ایده‌بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با توجه به ضرورت‌های شناسایی فناوری‌های نوآورانه در حوزه فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی و حمایت از آن‌ها در راستای اجرایی‌سازی موضوع «جهش تولید» برگزار می‌شود.


هدف از برگزاری این رویداد توجه به اهمیت و نقش فرآورده‌های بهداشتی و آرایشی در سلامت و اقتصاد جامعه است.


مواد اولیه، فرمولاسیون، فناوری نانو، تکنولوژی، ماشین‌آلات(ساخت، کنترل، بسته‌بندی)، بسته‌بندی، لجستیک، مارکتینگ، فناوری‌های دیجیتال و خدمات از محورهای برگزاری این ایده بازار است..


با برگزاری این رویداد می‌توان کمک بزرگی به صنایع بهداشتی و آرایشی کشور در زمینه‌های تولید محصولات سلامت محور، کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری، تولید و بومی‌سازی مواد اولیه مورد نیاز این صنعت، کاهش هزینه‌های درمان جامعه با استفاده از محصولات و خدمات فناورانه و نوین و نیز رونق تولید و اقتصاد کرد.


همچنین شناسایی افراد دارای فناوری و معرفی آن‌ها به صنعت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.


برگزاری سومین رویداد ایده‌بازار فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی زمینه پیوند میان صاحبان طرح و فناوری و صاحبان سرمایه و صنعت از یک سو و از سوی دیگر ایجاد زیرساخت به منظور تجاری‌سازی طرح‌های کاربردی در حوزه صنایع بهداشتی، آرایشی، شوینده و سلولزی را فراهم می‌کند.


انعقاد قرارداد تجاری‌سازی با فناور، ارتباط با جامعه سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران و حمایت‌های معنوی و تسهیل در فرایندها و مجوزها از مزایای شرکت در این ایده بازار است.


 

  • گروه خبر : News,Notifications,Slider
  • کد خبر : 28468
Keywords

Comments

0

comment

تنظیمات قالب
سیستم تیکتینگ